lördag 12 mars 2011

Späckad lördag!

D tog som sagt nattens pass med Alma eftersom jag skulle jobba idag, fick ju dock väcka honom men han klev upp som blixten!


När klockan sen ringde strax efter sju var jag ganska pigg =)
Blev lite frukost med hela familjen eftersom flickorna verkar tycka 7 är en bra tid att kliva upp!
Därefter iväg på jobb och fy sjutton vad jag har kul på mitt jobb alltså, det är nog få förunnat att trivas som fisken i vattnet på jobbet!!

Hem efter ett par timmars jobb och då stod maten på bordet, det var undan plockad och tvätten var i full gång, garaget var städat, bastun i ordning och det var nya fräscha sängkläder. JISSES. Han verkar hinna mer än jag på en dag med barnen. Men jag antar att han tagit hjälp av lilla M att fixa ;)

Ingen var dock mer nöjd än jag =)
Så jag åkte iväg på affären o inhandlade lite godis&läsk till kvällens stora händelse - MELODIFESTIVALEN.
Som lilla M pratat om detta program, och att inte förglömma, ERIK SAADE.

Alma ser dock nog inte framemot det lika mycket då stackarn fått någon slags ögoninflammation.
Hela ögat klibbar igen och hon ser knappt ut på ena ögat :(

I skrivande stund somnar Alma så jag måste rusa och se om jag hinner ta mig en dusch!
Moa har grannflickan inne sen ett par timmar tillbaka och dom har så roligt tillsammans så det är inga som helst problem. Snarare hur bra som helst, det verkar vara lättare att ha två i nästan samma åldrar än en ensam?

Kram till er från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar