onsdag 23 mars 2011

Halleluja!

Igår vrålade Alma i högan sky i timmavis, okej, men två timmar, och det räcker!
Klockan 20.00 somnade hon platt fall på min arm och jag insåg att okej, man ska ta tillvara den sömn man får.
Så jag kastade in handduken jag med efter lite undan plock i köket spatserade jag till sovrummet.
Jag är helt övertygad om att jag sov när klockan slog 21.00.
Vaknade inte ens till när D kom hem o la sig, han hade varit och repat.
Vaknar av Alma 03.37 och då smäckte hon i sig 165 milliliter på mindre än en kvart, det har aldrig hänt förut.
Sen låg hon och tjötade en kvart tjugo minuter och därefter somnade hon om och vaknade inte förrens 07.34 imorse.
Snacka om att vi är utvilade!
Nu har dock lilla pluttan precis somnat in igen. Det tar på krafterna att vara vaken två timmar =)

Idag kommer Sandra & Eddie, kollar kläder och prata lite skit!
Därefter går jag och Alma iväg på första mamma-träffen, ska bli mycket intressant och se vad det ger!=)
Hoppas man träffar någon man känner att man vill umgås med på fritiden!
Sen ikväll kommer Alexz, då ska det göras skyltar inför lördag och fixas med det sista!

Kram från oss till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar