torsdag 10 mars 2011

Godmorgon 10 mars!

Natten har varit bra, en tuttinstoppning vid halv tre tiden sen mat vid halv 5 & mat igen vid 7 sen somnade vi om och sov till halv 9! =)

Jag, eller vi har nu bestämt oss för att byta mat till Alma på riktigt, inget mer varvande med vanlig NAN, utan nu kommer vi bara att köra på NAN H.A då det visade på god effekt och förhoppningsvis kommer göra resten av tiden. Stackarn har så mycket magknip och får jag säga min mening så tror jag att NAN H.A är mycket mer skonsam för magen!
Tanken var en promenad ner på affären eftersom den "nya" maten tog slut inatt och vi bara har den "gamla - som vi inte vill ge henne" kvar.
Men när jag tittar ut ser jag stora stora snöflingor och en massa slask å vägarna. Snö och plusgrader verkar inte gå ihop alls.

Vi blir inne och kanske att Almas gammelmormor Vivi-Ann kunde hjälpa oss när hon kommit in till stan igen (hon var ute i stugan).
Så vi håller tummarna för att slippa gå ut i detta väder!

Snart kommer lilla M, eller runt två då skolan håller på ända till klockan ett!
Men hon får bli lite ledig en dag för extra mys med Pappa, Alma & Mig =)

Och jag är lite glad idag , för imorgon ska jag jobba! Det gillar jag. =)
Systembolaget måste ha bland de bästa kunderna, aldrig någon som är sur eller stressad.
Plus att folket som jobbar där, på båda butikerna är hur goa som helst!

Nu ligger Alma i babysittern och jag ska läsa morgontidningen för det har ännu inte blivit av!
Kram från oss till er.

1 kommentar:

  1. Kul att du bloggar & roligt att jag kan kommentera! =) Kommer inte ens ihåg vad jag skulle skriva från början.. Hoppas allt är bra med er och den lilla =)

    SvaraRadera