tisdag 15 mars 2011

Sol ute, sol inne, sol i sinne!

Vaknade av att Alma ville kliva upp vid halv åtta idag, det tycker jag känns som en helt okej tid =)
Däremellan åt hon givetvis lite grann, klockan 4 var det mat, samt en ytterst liten dutt vid halv sju.

Igår när D kom hem efter tandläkaren så insåg jag att fy sjutton så längesen det är jag var där, och att usch vad vi måste bli bättre på att gå regelbundet. Så D hade fixat sig en tid, och jag ringde direkt.
D fick en tid fram i maj, men jag slapp ställa mig på kö listan då jag tillhört Värnamos områden förut =)
Så jag ska nu dit på onsdag och då kommer Almas gammelmormor och passar henne en stund!
Igår var vi även på tippen och slängde massa skit. Gud så skönt!
Och för övrigt har jag nu börjat rensa här hemma - för jisses vad saker man ha som man inte använder.
Nu åker grejjerna ner i flyttkartonger och sen någon gång hoppas jag att jag kan ställa mig på en loppis någonstans - förmodligen ihop med grannen för hon hade också en massa =)

Nu blir det frukost sen får vi se vad denna dagen har att bjuda på!
Kram till er från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar