torsdag 10 mars 2011

Fullrulle minst sagt!

Lilla M kom vid middags tid, då fick jag mig en titt på hennes senaste syrra. Jisses så liten o go! Att Alma var så plytteliten för sisådär 7 veckor sen är svårt att förstå.
Strax efter det beställde lilla M stuvade makaroner och köttbullar till middag, och det var sådär oförberett gott alltså!
Sen var jag snabb med att skicka iväg ett meddelande till grannen och strax därpå anlände hennes två små som nu hade längtat efter lilla M i två veckors tid.
Så det har röjjts som sjutton inne på rummet och i källaren, det har pärlats och gjorts halsband, tittat på film, lekt kurragömma och hoppat på madrass nere i källaren.
Hittills har en lampa rykt i golvet och en väckarklocka. Förhoppningsvis är resterande delar av inredningen fast skruvade i väggen ;)
Alma pluttan har sovit hela eftermiddagen och sen kom pappa hem och då blev det mys.

Hon är så gullig när D pussar på henne för han kittlar henne samtidigt med skägget o hon grimaserar illa i hela ansiktet =)
Själv ska jag ta mig lite egentid och åka ner på affären och handla, det kallar jag lugn o ro alltså, underbart =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar